Overboeking compenseert no-shows en annuleringen, maximaliseert de bezettingsgraad en de inkomsten, maar moet worden beheerd om ontevredenheid van de gasten te voorkomen.

Overboeking compenseert no-shows en annuleringen, maximaliseert de bezettingsgraad en de inkomsten, maar moet worden beheerd om ontevredenheid van de gasten te voorkomen.

Loyale klanten leiden vaak tot terugkerende klanten en verwijzingen, wat een stabiele inkomstenstroom en mogelijkheden voor up- en cross-selling oplevert.

Overboeking compenseert no-shows en annuleringen, maximaliseert de bezettingsgraad en de inkomsten, maar moet worden beheerd om ontevredenheid van de gasten te voorkomen.

De hotelsector is ongelooflijk competitief, dus inkomstenbeheer is van cruciaal belang. Met behulp van de hotelmarketingtrends die in dit artikel worden genoemd, kunnen hotels klanten op verschillende manieren bereiken, met uiteenlopende marketingboodschappen, waardoor hun kansen op het binnenhalen van boekingen worden gemaximaliseerd en omzetdoelstellingen worden behaald.