Reistrends: 17 kansen voor de reisindustrie

  • Reistrends - Reistrend

De reisindustrie evolueert voortdurend en het tempo van de veranderingen is sneller dan ooit, omdat opkomende technologie en veranderende demografische ontwikkelingen de verwachtingen en standaardpraktijken veranderen. Dit is nog verergerd door COVID-19, die vrijwel alle aspecten van het reizen heeft ontwricht. Natuurlijk zijn er reële kansen voor bedrijven om gelijke tred te houden met de nieuwste reistrends en nieuwe bedrijfsmethoden te omarmen.

Waarom is het belangrijk om op de hoogte te blijven van de nieuwste reistrends?

Op de hoogte blijven van reistrends is van cruciaal belang voor elk bedrijf in de reisbranche, of het nu gaat om de horeca, transport of entertainment. Klanten verwachten van de bedrijven die zij sponsoren dat ze de nieuwste innovaties aanbieden. Hoewel rages kunnen komen en gaan, geven sommige reistrends de richting van de branche aan; het identificeren en omarmen van deze trends is essentieel om in de toekomst relevant te blijven.

Belangrijkste leerpunten:

  1. Prioritering van hygiëne en veiligheid: De uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor deze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten.
  2. Een grotere focus op vrijetijdsreizen: De uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor deze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten.
  3. Nadruk op lokaal (versus internationaal): De uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor deze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten.
  4. Bredere acceptatie van contactloze betalingen: De uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor deze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten.
  5. De kracht van virtuele realiteit: De uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor deze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten.

5 aan het coronavirus gerelateerde en meer algemene reistrends

De huidige en opkomende reistrends zijn grofweg te verdelen in trends die gerelateerd zijn aan de uitbraak van COVID-19 en trends die te allen tijde relevant zijn. Om volledig gelijke tred te kunnen houden met de evolutie van de reisindustrie, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de trends binnen beide categorieën.

Prioritering van hygiëne en veiligheid – De COVID-uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor ze sleutelfactoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten, waardoor bedrijven gedwongen zijn dergelijke maatregelen in hun marketing te implementeren en te benadrukken om zowel de openbare veiligheid als een positieve merkperceptie te garanderen. Lees verder

Een grotere focus op vrijetijdsreizen – De reisindustrie past zich aan de annulering van zakelijke evenementen aan door de focus te verleggen naar vrijetijdsreizen, wat leidt tot veranderingen in de marketingstrategieën om zich te richten op gezinnen, groepen, koppels en andere demografische groepen die ondanks de pandemie nog steeds geïnteresseerd zijn in het boeken van reizen. Lees verder

Nadruk op lokaal (versus internationaal) – Te midden van reisbeperkingen en internationale reisangst is er sprake van een belangrijke COVID-gerelateerde reistrend waarbij voorrang wordt gegeven aan lokale klanten, wat bedrijven ertoe aanzet hun marketingboodschappen op maat te maken en kenmerken te benadrukken die de lokale bevolking aanspreken, zoals sportscholen, sauna’s, wifi-toegang en kamers als tijdelijk werk kantoren, terwijl de internationale focus behouden blijft. Lees verder

Bredere acceptatie van contactloze betalingen – Contactloos betalen, al een belangrijke trend in de reistechnologie, is tijdens de COVID-19-crisis steeds belangrijker geworden, omdat het niet alleen gedeelde oppervlakken minimaliseert, in lijn met hygiënemaatregelen, maar ook het gemak vergroot en de betalingsprocessen versnelt, waardoor een gevoel van veiligheid voor klanten wordt bevorderd en spontane aankopen worden bevorderd om de inkomsten voor reisbedrijven te maximaliseren. Lees verder

De kracht van virtuele realiteit – Virtual reality-technologie, een baanbrekende trend, speelt een cruciale rol in de reisindustrie en biedt digitale ervaringen die bestemmingen, eigendommen en attracties onder de aandacht brengen, zekerheid biedt aan reizigers in het COVID-tijdperk en boekingen van bedrijven of evenementen vergemakkelijkt door klanten de mogelijkheid te bieden faciliteiten te verkennen op afstand zonder de noodzaak van persoonlijke bezoeken. Lees verder

5 aan het coronavirus gerelateerde en meer algemene reistrends

De huidige en opkomende reistrends zijn grofweg te verdelen in trends die gerelateerd zijn aan de uitbraak van COVID-19 en trends die te allen tijde relevant zijn. Om volledig gelijke tred te kunnen houden met de evolutie van de reisindustrie, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de trends binnen beide categorieën.

1. Prioritering van hygiëne en veiligheid

De COVID-uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor ze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten, waardoor bedrijven gedwongen zijn dergelijke maatregelen in hun marketing te implementeren en te benadrukken om zowel de openbare veiligheid als een positieve merkperceptie te garanderen. Lees verder

2. Een grotere focus op vrijetijdsreizen

De reisindustrie past zich aan de annulering van zakelijke evenementen aan door de focus te verleggen naar vrijetijdsreizen, wat leidt tot veranderingen in de marketingstrategieën om zich te richten op gezinnen, groepen, koppels en andere demografische groepen die ondanks de pandemie nog steeds geïnteresseerd zijn in het boeken van reizen. Lees verder

3. Nadruk op lokaal (vs. internationaal)

Te midden van reisbeperkingen en internationale reisangst is er sprake van een belangrijke COVID-gerelateerde reistrend waarbij voorrang wordt gegeven aan lokale klanten, wat bedrijven ertoe aanzet marketingboodschappen op maat te maken en kenmerken te benadrukken die de lokale bevolking aanspreken, zoals sportscholen, sauna’s, Wi-Fi-toegang en kamers als tijdelijke werkplekken. , terwijl de internationale focus behouden blijft. Lees verder

4. Bredere acceptatie van contactloze betalingen

Contactloos betalen, al een belangrijke trend in de reistechnologie, is tijdens de COVID-19-crisis steeds belangrijker geworden, omdat het niet alleen gedeelde oppervlakken minimaliseert en aansluit bij de hygiënemaatregelen, maar ook het gemak vergroot en de betalingsprocessen versnelt, waardoor een gevoel van veiligheid voor klanten wordt bevorderd en spontane aankopen worden bevorderd. maximaliseer de inkomsten voor reisbedrijven. Lees verder

5. De kracht van virtuele realiteit

Virtual reality-technologie, een baanbrekende trend, speelt een cruciale rol in de reisindustrie en biedt digitale ervaringen die bestemmingen, eigendommen en attracties onder de aandacht brengen, biedt zekerheid aan reizigers in het COVID-tijdperk en vergemakkelijkt boekingen van bedrijven of evenementen door klanten in staat te stellen faciliteiten op afstand te verkennen zonder de noodzaak van persoonlijke bezoeken. Lees verder

5 aan het coronavirus gerelateerde en meer algemene reistrends

De huidige en opkomende reistrends zijn grofweg te verdelen in trends die gerelateerd zijn aan de uitbraak van COVID-19 en trends die te allen tijde relevant zijn. Om volledig gelijke tred te kunnen houden met de evolutie van de reisindustrie, is het belangrijk om op de hoogte te zijn van de trends binnen beide categorieën.

1. Prioritering van hygiëne en veiligheid

De COVID-uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor ze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten, waardoor bedrijven gedwongen zijn dergelijke maatregelen in hun marketing te implementeren en te benadrukken om zowel de openbare veiligheid als een positieve merkperceptie te garanderen.

Sinds het begin van de COVID-uitbraak ligt de focus op het verminderen van de verspreiding door hygiëne- en veiligheidsmaatregelen. Afhankelijk van de setting en lokale regelgeving kunnen deze maatregelen van bedrijven in de reisindustrie vereisen dat ze handgel verstrekken, sociale afstand mogelijk maken, maskers dragen en/of de hygiëne in het algemeen verbeteren.

Het is duidelijk dat zowel hygiëne- als veiligheidsmaatregelen altijd noodzakelijk zijn geweest, maar ze zijn naar voren gekomen als een van de belangrijkste reistrends omdat ze, tegen de achtergrond van COVID, nu een belangrijk aandachtsgebied zijn voor klanten bij het nemen van aankoopbeslissingen. Met dit in gedachten is het van cruciaal belang dat bedrijven hygiëne- en veiligheidsstappen in hun marketingcontent benadrukken en daadwerkelijk de nodige acties ondernemen om mensen veilig te houden en negatieve publiciteit te vermijden.

Lezen “Tips om veiligheid in marketing en gastcommunicatie in de reiswereld te benadrukken” voor meer informatie.

6 reistrends die verband houden met COVID

Hieronder kunt u veel meer te weten komen over enkele van de belangrijkste reistrends die verband houden met de coronaviruspandemie en de verschillende manieren waarop deze het reizen heeft verstoord en het gedrag van reizigers heeft veranderd.

1. Prioritering van hygiëne en veiligheid

Sinds het begin van de COVID-uitbraak ligt de focus op het verminderen van de verspreiding door hygiëne- en veiligheidsmaatregelen. Afhankelijk van de setting en lokale regelgeving kunnen deze maatregelen van bedrijven in de reisindustrie vereisen dat ze handgel verstrekken, sociale afstand mogelijk maken, maskers dragen en/of de hygiëne in het algemeen verbeteren.

Het is duidelijk dat zowel hygiëne- als veiligheidsmaatregelen altijd noodzakelijk zijn geweest, maar ze zijn naar voren gekomen als een van de belangrijkste reistrends omdat ze, tegen de achtergrond van COVID, nu een belangrijk aandachtsgebied zijn voor klanten bij het nemen van aankoopbeslissingen. Met dit in gedachten is het van cruciaal belang dat bedrijven hygiëne- en veiligheidsstappen in hun marketingcontent benadrukken en daadwerkelijk de nodige acties ondernemen om mensen veilig te houden en negatieve publiciteit te vermijden.

Lezen "Tips om veiligheid in marketing en gastcommunicatie in reizen te benadrukken" voor meer informatie.

2. Een grotere focus op vrijetijdsreizen

Een van de belangrijkste reistrends om rekening mee te houden heeft betrekking op zakelijke evenementen. Met reisbeperkingen, beperkingen op het mengen van huishoudens in bepaalde landen en de nadruk op thuiswerken, worden veel van deze evenementen geannuleerd en worden er in de eerste plaats minder evenementen geboekt. Dit stimuleert bepaalde reisorganisaties om zich aan te passen.

In sommige gevallen willen degenen die betrokken zijn bij reisbeheer hun focus verleggen van zakelijke klanten naar vrije tijd. Hoewel vakantiereizen ook zijn getroffen door de pandemie, is er nog steeds een aanzienlijke vraag naar reizen, kunnen mensen binnen hetzelfde huishouden gemakkelijker reizen en kunnen vakantieperioden nog steeds klanten binnenhalen.

In deze situaties kan het nodig zijn om wijzigingen aan te brengen in uw algemene reismarketingstrategie, waarbij u meer nadruk legt op families, vriendengroepen, stellen en andere demografische groepen die misschien nog graag bij u willen boeken.

3. Nadruk op lokaal (vs. internationaal)

Met reisbeperkingen en quarantainevereisten in bepaalde landen, samen met meer algemene bezorgdheid over internationale reizen, was een andere van de belangrijkste COVID-gerelateerde reistrends het benadrukken van lokale klanten. Lokaal kan in deze context reizigers uit uw eigen land of uit een buurland betekenen.

Als u uw inspanningen lokaal concentreert, kan dit betekenen dat u marketingboodschappen moet aanpassen om verschillende doelgroepen aan te spreken, en het kan ook gaan om het promoten van functies die waarschijnlijk meer aantrekkelijk zijn voor de lokale bevolking. Voor hotels kan dit bijvoorbeeld betekenen dat faciliteiten en functies zoals sportscholen, sauna's, wifi-toegang en kamers als tijdelijke werkkantoren worden gepromoot.

Dit betekent natuurlijk niet dat je internationale klanten helemaal de rug toekeert, maar gewoon dat je je focus verlegt.

4. Bredere acceptatie van contactloze betalingen

Contactloos betalen is al geruime tijd een belangrijke trend in reistechnologie, maar de situatie met COVID heeft dit nog belangrijker gemaakt. Het accepteren van contactloze betalingen is een geweldige manier om uw klanten ervan te overtuigen dat u de nodige stappen onderneemt om hen te beschermen door het aantal gedeelde oppervlakken dat ze moeten aanraken te minimaliseren.

Naast de hygiënische voordelen van zoveel mogelijk contactloos betalen, kan de technologie reizigers ook meer gemak en een sneller betalingsproces bieden. Dit kan ook handig zijn om spontane aankopen aan te moedigen, wat uw reisbedrijf kan helpen om de inkomsten te maximaliseren.

Video: Hoe werkt contactloos betalen?

Lezen “4 redenen waarom contactloos betalen populair wordt binnen de reisbranche” voor meer over dit onderwerp.

5. De kracht van virtuele realiteit

Virtual reality-technologie is een van de baanbrekende technologische trends van de afgelopen tijd en zijn rol binnen de reisindustrie overtreft bijna elk ander toepassingsgebied. Met virtual reality kunnen bestemmingen worden getoond, eigendommen worden bekeken en attracties worden verkend, allemaal via een digitale ervaring.

Dit kan vooral handig zijn in het COVID-tijdperk, wanneer reizigers zekerheid willen dat ze naar de juiste plek gaan. Het kan ook organisaties helpen die zakelijke boekingen of evenementboekingen aannemen, omdat deze klanten de mogelijkheid hebben om de faciliteiten volledig te verkennen zonder te hoeven reizen voor een persoonlijke bezichtiging.

Video: een rondleiding door de stad (360 VR-video) van Rome

Vind meer gedetailleerde informatie en voorbeelden over hoe virtual reality uw bedrijf ten goede kan komen in het artikel "Hoe virtual reality de reisindustrie transformeert".

6. Spraakbesturingstechnologie

De spraakbesturingstechnologie is een ander middel waarmee reisorganisaties contactloze omgevingen kunnen bieden en de risico's van COVID kunnen verminderen. Deze specifieke reistrend komt vooral voor in de hotelindustrie, waar een groeiend aantal bedrijven gebruik van maakt spraakgestuurde apparaten in hun hotelkamers.

Dit biedt gasten de mogelijkheid om de temperatuur van hun kamer aan te passen, de televisie aan te zetten, van zender te veranderen, contact op te nemen met de receptie en nog veel meer, allemaal met behulp van slimme luidsprekers of een spraakgestuurde hub. Dezelfde technologie kan ook gemakkelijk worden toegepast op andere gebieden van de reisindustrie, wat zorgt voor meer veiligheid en gemak.

Lees hier meer over: "Hoe kan spraakbesturing de reisindustrie ten goede komen?" artikel.

11 meer algemene reistrends voor de reisindustrie

In dit gedeelte leest u over enkele van de meer algemene reistrends die u moet begrijpen en omarmen. Deze trends zijn op elk moment relevant voor de hele branche.

1. Spraakgestuurd zoeken Reizen

Een belangrijke trend op het gebied van reistechnologie die de afgelopen jaren is ontstaan, is het gebruik van: spraaksgewijs zoeken om reizen te boeken of meer te weten te komen over reisbestemmingen. Dit is geholpen door het groeiende aantal slimme luidsprekers en soortgelijke producten op de markt, waaronder Amazon Echo en Google Home, samen met digitale assistenten zoals Alexa en Siri.

Om hiervan te profiteren, is een proces nodig dat overeenkomsten vertoont met wat website-ontwerpers enkele jaren geleden hebben doorgemaakt met mobiele optimalisatie. Hier moeten websites echter worden geoptimaliseerd om zichtbaarheid te krijgen in de aanbevolen fragmenten van Google, terwijl boekingsmachines voor luchtvaartmaatschappijen en hotels zo moeten worden geconfigureerd dat gesproken zoekopdrachten kunnen worden gebruikt. Voice search zal naar verwachting de komende jaren blijven groeien, dus het is verstandig om hier direct op in te spelen.

Video: Boek uw reis met gesproken zoekopdrachten

Lees hier meer over: "Gesproken zoekopdrachten voor de toerisme- en reisindustrie: alles wat u moet weten!" artikel.

2. Personalisatie

Gebruikscasus Beschrijving Voordeel voor hotel Risico
Chatbots voor klantenservice Implementeer AI-aangedreven chatbots voor ondersteuning. Voordeel: Biedt directe klantenservice, vermindert de werkdruk voor het personeel en verbetert de gasttevredenheid. Risico: Verkeerde interpretatie van vragen, wat leidt tot onjuiste antwoorden en mogelijke ontevredenheid.
Gepersonaliseerde aanbevelingen Gebruik AI-algoritmen voor gepersonaliseerde suggesties. Voordeel: Verbetert de gastervaring door op maat gemaakte diensten en activiteiten aan te bieden, wat leidt tot een grotere klantloyaliteit. Risico: Privacykwesties met betrekking tot het verzamelen en gebruiken van gastgegevens voor personalisatie.
Voorspellend onderhoud Gebruik AI om apparatuurproblemen te voorspellen en te voorkomen. Voordeel: Reduceert uitvaltijd en onderhoudskosten door potentiële problemen aan te pakken voordat deze van invloed zijn op de gastenservice. Risico: Vertrouwt op nauwkeurige gegevens en modellen; Valse voorspellingen kunnen leiden tot onnodige onderhoudskosten.

Personalisatie is tegenwoordig een populaire reistrend, vooral in marketing, en wordt steeds eenvoudiger in de datagestuurde wereld van vandaag. Het wordt ook steeds belangrijker. Gepersonaliseerde marketing verzamelt gegevens over een klant en gebruikt deze om advertenties en promoties specifiek op die persoon af te stemmen. Een eenvoudig voorbeeld zijn de gerichte advertenties die in uw webbrowser verschijnen wanneer u bepaalde sites bezoekt, die informatie gebruiken die is afgeleid van uw browsegewoonten en eerdere aankopen om u producten te tonen die u mogelijk interesseren. Een vaste reiziger kan aanbiedingen krijgen voor vliegtuig- of treinkaartjes, of handige gadgets zoals adapters, powerbanks of ruisonderdrukkende hoofdtelefoons.

Video: personalisatie in reizen

Vind meer gedetailleerde informatie en voorbeelden van "personalisatiemarketing" in de reisindustrie in het artikel "5 manieren waarop personalisatiemarketing wordt gebruikt in de reisindustrie".

Laat uw boekingen groeien door te linken met reisbureaus

De grootste reistrend van de afgelopen tien jaar is de verschuiving van offline boeken naar online boekingsgedrag. Een reisbureau kan reisklanten bereiken die meestal niet rechtstreeks bij individuele bedrijven boeken. Koppelingen met reisbureaus kunnen daarom helpen om uw boekingen te optimaliseren en te laten groeien.

Maak kennis met de belangrijkste reisbureaus in ons artikel “Vergroot uw boekingen door te linken met reisbureaus”, en leer hoe u het beste kunt profiteren van een koppeling met hen.

Misschien heb je al een aantal van deze reistrends overgenomen als onderdeel van je eigen bedrijfsmodel. Andere reistrends lijken misschien meer esoterisch, vooral die met betrekking tot opkomende technologieën. Toch is het belangrijk om nu aan boord te gaan als je niet achter wilt blijven.

Meer tips om uw bedrijf te laten groeien

Revfine.com is een kennisplatform voor de horeca- en reisbranche. Professionals gebruiken onze inzichten, strategieën en bruikbare tips om inspiratie op te doen, de omzet te optimaliseren, processen te innoveren en de klantervaring te verbeteren. Je kunt alles vinden hotel & gastvrijheid tips in de categorieën Inkomstenbeheer, Marketing & Distributie, Hotelactiviteiten, Personeel en carrière, Technologie en Software.

Dit artikel is geschreven door:

Hallo, ik ben Martijn Barten, oprichter van Revfine.com. Ik ben gespecialiseerd in het optimaliseren van omzet door het combineren van omzetmanagement met marketingstrategieën. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring met het ontwikkelen, implementeren en beheren van inkomstenbeheer- en marketingstrategieën en -processen voor individuele eigendommen en multi-eigendommen.

Kolom 1 Kolom 2 Kolom 3
Kolom 1 Waarde Kolom 2 Waarde Kolom 3 Waarde
Kolom 1 Waarde 2 Kolom 2 Waarde 2 Kolom 3 Waarde 2

Personalisatie is tegenwoordig een populaire reistrend, vooral in marketing, en wordt steeds eenvoudiger in de datagestuurde wereld van vandaag. Het wordt ook steeds belangrijker. Gepersonaliseerde marketing verzamelt gegevens over een klant en gebruikt deze om advertenties en promoties specifiek op die persoon af te stemmen. Een eenvoudig voorbeeld zijn de gerichte advertenties die in uw webbrowser verschijnen wanneer u bepaalde sites bezoekt, die informatie gebruiken die is afgeleid van uw browsegewoonten en eerdere aankopen om u producten te tonen die u mogelijk interesseren. Een vaste reiziger kan aanbiedingen krijgen voor vliegtuig- of treinkaartjes, of handige gadgets zoals adapters, powerbanks of ruisonderdrukkende hoofdtelefoons.

 

Prioritering van hygiëne en veiligheid De COVID-uitbraak heeft het belang van hygiëne- en veiligheidsmaatregelen in de reisindustrie vergroot, waardoor ze belangrijke factoren zijn geworden bij de aankoopbeslissingen van klanten, waardoor bedrijven gedwongen zijn dergelijke maatregelen in hun marketing te implementeren en te benadrukken om zowel de openbare veiligheid als een positieve merkperceptie te garanderen.
Een grotere focus op vrijetijdsreizen De reisindustrie past zich aan de annulering van zakelijke evenementen aan door de focus te verleggen naar vrijetijdsreizen, wat leidt tot veranderingen in de marketingstrategieën om zich te richten op gezinnen, groepen, koppels en andere demografische groepen die ondanks de pandemie nog steeds geïnteresseerd zijn in het boeken van reizen.

Veelgestelde vragen (normale accordeon)

Wat is de toekomstige trend in de hotelbranche?2023-11-20T15:48:20+01:00

NFT's en de Metaverse.

Wat zijn de drie belangrijkste mondiale trends?2023-11-20T16:06:17+01:00

1. Kunstmatige intelligentie
2. Hernieuwbare energie
3. Personalisatiemarketing

Wat zijn minstens drie 3 belangrijke trends in de hedendaagse hotelindustrie?2023-11-20T15:43:07+01:00

1. Duurzaamheid

2. Hoteltechnologie

3. Langzaam toerisme

Veelgestelde vragen (accordeon in doos)

Wat is de toekomstige trend in de hotelbranche?2023-11-20T15:48:20+01:00

NFT's en de Metaverse.

Wat zijn de drie belangrijkste mondiale trends?2023-11-20T16:06:17+01:00

1. Kunstmatige intelligentie
2. Hernieuwbare energie
3. Personalisatiemarketing

Wat zijn minstens drie 3 belangrijke trends in de hedendaagse hotelindustrie?2023-11-20T15:43:07+01:00

1. Duurzaamheid

2. Hoteltechnologie

3. Langzaam toerisme

Veelgestelde vragen (Toggle – Normale accordeon)

1. Duurzaamheid
2. Hoteltechnologie
3. Langzaam toerisme

1. Kunstmatige intelligentie
2. Hernieuwbare energie
3. Personalisatiemarketing

Meer tips om uw bedrijf te laten groeien

Revfine.com is een kennisplatform voor de horeca- en reisbranche. Professionals gebruiken onze inzichten, strategieën en bruikbare tips om inspiratie op te doen, de omzet te optimaliseren, processen te innoveren en de klantervaring te verbeteren. Je kunt alles vinden hotel & gastvrijheid tips in de categorieën Inkomstenbeheer, Marketing & Distributie, Hotelactiviteiten, Personeel en carrière, Technologie en Software.

Dit artikel is geschreven door:

Hallo, ik ben Martijn Barten, oprichter van Revfine.com. Ik ben gespecialiseerd in het optimaliseren van omzet door het combineren van omzetmanagement met marketingstrategieën. Ik heb meer dan 15 jaar ervaring met het ontwikkelen, implementeren en beheren van inkomstenbeheer- en marketingstrategieën en -processen voor individuele eigendommen en multi-eigendommen.

2023-12-08T11:10:34+01:00

Eén reactie

  1. Test de tester 3 november 2023 om 13:25

    Test

Reacties zijn gesloten.

Ga naar de bovenkant